مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-20فناوري

وزیر ارتباطات: بانک ها از فناوری های بانکداری باز استفاده کنند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش بانکداری دیجیتال از مدیران بانک ها خواست از فناوری های بانکداری باز یا اوپن بانکینگ استفاده کنند و به مشتریان این اجازه را بدهند که خدمات بانکی از قبیل موجودی حساب و دیگر خدمات را از طریق دیجیتال دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در نهمین همایش بانکداری دیجیتال در محل برج میلاد، اظهار داشت: ماهواره شهید سلیمانی برای برقراری ارتباطات در حوزه اینترنت اشیاء یک مسیر پرافتخاری است که توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است.

* تا آخر سال یک ماهواره جدید به فضا پرتاب می شود  وی همچنین خبر داد: تا آخر سال یک ماهواره جدید به فضا پرتاب می شود و در مدار قرار می گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در حال حاضر ماهواره ایرانی که در فضا قرار دارد، تصویربرداری به وضوح یک متر را انجام می دهد و مرتب داده های مورد نیاز را ارسال می کند.

* بانک ها از فناوری های بانکداری باز استفاده کنند وی از مدیران بانک ها خواست از فناوری های بانکداری باز یا اوپن بانکینگ استفاده کنند و به مشتریان این اجازه را بدهند که خدمات بانکی از قبیل موجودی حساب و دیگر خدمات را از طریق دیجیتال دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: بانک ها از فناوری های بانکداری باز استفاده کنند

وزیر ارتباطات: بانک ها از فناوری های بانکداری باز استفاده کنند