مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-20سياسي

«کنفرانس مونیخ» به نام امنیت و به کام جنگ طلبان است


کنفرانس مونیخ به نام امنیت بین المللی، اما به کام جنگ طلبان تشکیل شده است و برگزار کنندگان آن به دنبال تحکیم یکجانبه گرایی در حوزه بین المللی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار درباره برگزاری کنفرانس مونیخ، گفت: این کنفرانس به نام امنیت، اما به کام جنگ طلبان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهم تعیین کننده و بلامنازع در تعمیق و تحکیم امنیت منطقه ای و از کشورهای موثر و کمک کننده در تحکیم امنیت بین المللی است، تصریح کرد: اینکه این کنفرانس به نام کنفرانس امنیتی تشکیل شود و از کشورهای تعیین کننده مانند جمهوری اسلامی ایران و کشور مهمی مانند روسیه دعوت نکنند به معنای این است که فرصت را برای طرح دیدگاه های مختلف و دیدگاه های چندجانبه در خصوص نظم و امنیت بین المللی به دست گرفته اند و این فرصت را در اختیار طرف و جریان خاصی قرار دادند که به دنبال تحکیم یکجانبه گرایی در حوزه بین المللی هستند.

کنعانی تاکید کرد: امسال برگزار کنندگان کنفرانس امنیتی مونیخ مرتکب اشتباه فاحشی شدند و ما معتقدیم آنها با این اشتباه به اعتبار کنفرانس مونیخ ضربه جدی وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنفرانس مونیخ» به نام امنیت و به کام جنگ طلبان است

«کنفرانس مونیخ» به نام امنیت و به کام جنگ طلبان است