مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:112023-02-20سياسي

زنگنه: سازوکاری برای اعلام نظر مجلس از طریق نمایندگان در شوراها اندیشیده شود


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوعاتی نظیر سیاست های ارزی و مولد سازی شاهد هستیم که نمایندگان مجلس در شوراهای تصمیم گیر نظر خود را اعلام کردند و دیگر اعتراض نمایندگان راه به جایی نخواهد برد.

- نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوعاتی نظیر سیاست های ارزی و مولد سازی شاهد هستیم که نمایندگان مجلس در شوراهای تصمیم گیر نظر خود را اعلام کردند و دیگر اعتراض نمایندگان راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص بحث هایی که پیرامون ارز یا مولد سازی در مجلس مطرح می شود جای تعجب وجود دارد چرا که این موارد در شورای سران یا در شورای امنیت ملی و یا در سایر شوراها نهایی شده که مجلس شورای اسلامی نیز در آنها عضو دارد.

اکثر نمایندگانی که نسبت به این موضوعات اعتراض دارند خودشان در این شوراها عضو هستند اما ما در مجلس اصلا خبری از جزییات نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: باید سازوکار معینی تعریف شود تا کسانی که به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی در این جلسات شرکت می کنند، نظر مجلس را منتقل کنند، امروز نیز اگر نمایندگان اعتراض کنند راه به جایی نخواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: سازوکاری برای اعلام نظر مجلس از طریق نمایندگان در شوراها اندیشیده شود

زنگنه: سازوکاری برای اعلام نظر مجلس از طریق نمایندگان در شوراها اندیشیده شود