مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-20سياسي

کنگره ملی شعر مروارید عمان در مازندران برگزار می شود


عضو ستاد کنگره شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در مازندران گفت: دومین کنگره ملی شعر مروارید عمان با حضور شعرای برجسته کشور و با محوریت شهید نوروزی در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بلال زاهدی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دومین کنگره بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مصطفی نوروزی با هدف ترویج الگوهای ایثار و شهادت و معرفی رویش های جوان انقلابی وجان فدا در استان برگزار می شود، گفت: ترویج گفتمان امامین انقلاب در زمینه تکریم از ایثار و جانفشانی های ایثارگران و شهیدان از دیگر اهداف است.

وی ادامه داد: آشنایی با نسل نو انقلاب با زیست عفیفانه و شهیدانه از دیگر اهداف و برنامه های کنگره است و همایش بزرگ پهلوانان اخلاق مدار رشته های رزمی و دفاع شخصی و کنگره ملی شعر عمان از جمله برنامه های کنگره است.

وی افزود: توجه به بعد فرهنگی و معنوی زندگی شهید نوروزی از جمله اهداف کنگره است و این کنگره هفته جاری ر استان برگزار می شود.

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اظهار اینکه جریان شهید و شهادت دارای اثر و برکات زیادی است، گفت: جریان های فرهنگی باید توسط مردم ایجاد شود و باید کارهای کنگره مردمی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شعر مروارید عمان در مازندران برگزار می شود

کنگره ملی شعر مروارید عمان در مازندران برگزار می شود