مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-20ورزشي

نیاز امروز فوتبال زنجان برخورداری از حمایت همگانی است


رییس هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرد: نیاز امروز فوتبال زنجان در شرایط کنونی، برخورداری از نگاه و حمایت همگانی و همه جانبه است.

- نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به حضور تنها نماینده فوتسال زنجان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، گفت: تیم فوتسال اسپیناس زنجان که حامی آن بخش خصوصی است، در حال حاضر جزو پنج تیم اول گروه خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور است.

وی افزود: با توجه به روند بازی های انجام شده در دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، این امیدواری وجود دارد که نماینده زنجان بتواند در دور برگشت با کسب امتیازات لازم، جزو تیم های صعودکننده به لیگ برتر باشد، اظهار کرد: در حال حاضر این تیم به عنوان تنها نماینده فوتسال استان زنجان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بوده و هم اکنون بر روی پیراهن خود از آرم شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان استفاده می کند.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه تا آنجایی که هیئت فوتبال استان اطلاع دارد، هزینه های این تیم از سوی مالک شخصی آن تامین می شود، تصریح کرد: تا به امروز و طبق گفته مالک این باشگاه، هیچ گونه حمایت مالی از سوی ارگانی از این تیم به عمل نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز امروز فوتبال زنجان برخورداری از حمایت همگانی است

نیاز امروز فوتبال زنجان برخورداری از حمایت همگانی است