مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-20سياسي

اتحاد و همدلی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است


ماندگاری انقلاب به علت وجود افرادی است که دل در گرو این انقلاب دارند و تمام تلاش خود را برای حفظ این انقلاب به کار می گیرند.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد گفت: ماندگاری انقلاب به علت وجود افرادی است که دل در گرو این انقلاب دارند و تمام تلاش خود را برای حفظ این انقلاب به کار می گیرند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مسئول و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به این که در قرآن کریم آیاتی مبنی بر حراست خدایی وجود دارد، اظهار کرد: خداوند در سوره لقمان تاکید می کند اعمال انسان از خرد و کوچک تا اعمال بزرگ تحت نظارت اوست و پاداش و جزای این اعمال را خواهد داد.

وی افزود: خداوند در همه جا حضور دارد و ناظر بر اعمال ما است و در سوره یونس به این موضوع تاکید شده است بنابراین باید بدانیم که ما تحت نظارت خداوند و اشراف خداوند در همه لحظه ها هستیم.

امام جمعه یزد با بیان این که امداد خدایی همواره وجود دارد، تصریح کرد: در عملیات والفجر هشت و عملیات فاو امداد خدایی با تمام وجود حس شد و خدا بود که باعث شد نیروهای ایرانی در این عملیات به پیروزی برسند.

وی افزود: خدا در تمام لحظات حضور دارد، همه چیز خداست و ما هم باید خدایی باشیم؛ انقلاب و رهبر ما خدایی بود و باید ما هم خود را خدایی بدانیم و این یقین نباید لفظی باشد باید این یقین با قلب و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و همدلی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است

اتحاد و همدلی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است