مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-20سياسي

رشد 20 درصدی آثار ارسالی به چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران


دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران از رشد 20 درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران 3 اسفندماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی و پالایش 655 اثر ارسالی، 450 اثر در اختیار داوران قرار گرفت که در پایان 36 خبرنگار حائز رتبه شدند که در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش 20 درصدی آثار ارسالی نشان از اعتماد خبرنگاران مازنی به جشنواره ابوذر دارد و این حُسن اعتماد را ناشی از برگزاری کیفی جشنواره سال گذشته می دانیم چراکه در ابوذر سوم با بهره گیری از داوران ملی و باتجربه و انتشار کتاب جشنواره اثبات کردیم صیانت از آرای داوران و جایگاه برگزیدگان اولویت اصلی ماست.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران با اشاره به اینکه از 36 اثر برگزیده، 13 اثر متعلق به بانوان خبرنگار است، ادامه داد: رسانه های مکتوب با کسب تقریباً نیمی از عناوین برگزیده نشان دادند پای کارند و این موفقیت مایه خرسندی است و خانواده ی رسانه را به حیات مطبوعات استان امیدوارتر می کند.

احمدی با اشاره به نکته که تشخیص نادرست قالب های نوشتاری و ارسال اشتباه آثار کار را برای دبیرخانه جشنواره ابوذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی آثار ارسالی به چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران

رشد 20 درصدی آثار ارسالی به چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران