مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-20سياسي

همکاری در اجرای مفاد آیین نامه اجرایی لایحه حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور


نشست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران (وابسته به جهاد دانشگاهی) و سازمان غذا و دارو، با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک و با حضور جمعی از مدیران این دو نهاد برگزار شد.

- در نشست مشترک مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و سازمان غذا و دارو تاکید شد؛ همکاری در اجرای مفاد آیین نامه اجرایی لایحه حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور نشست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران (وابسته به جهاد دانشگاهی) و سازمان غذا و دارو، با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک و با حضور جمعی از مدیران این دو نهاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست، دکتر رضا آذربایجانی، سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری های دو مجموعه گفت: سازمان غذا و دارو، رسالت سنگین و مهمی در حفظ سلامت و امنیت غذا و داروی کشور را به عهده دارد.

از طرفی این مرکز نیز با توجه به حوزه فعالیت، زیرساخت ها و پتانسیل ها و ماموریتی که براساس آیین نامه اجرایی لایحه حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور واگذار شده است، آماده همکاری در موضوعاتی است که به امنیت غذایی و یا سلامت مردم کشور مرتبط است.

دکتر آذربایجانی افزود: در کشور بانک ژن های ارزشمند متعددی وجود دارد که بعضی از آنها قدمت بالایی نیز دارند، اما وظیفه آنها ارایه نمونه زیستی شناسنامه دار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری در اجرای مفاد آیین نامه اجرایی لایحه حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور

همکاری در اجرای مفاد آیین نامه اجرایی لایحه حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور