مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-20اقتصادي

خسارت بیش از 125میلیارد تومانی برف و باران به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش های برف و باران سامانه اخیر، کل خسارات وارده به بخش کشاورزی این استان بیش از 125میلیارد تومان برآورد شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش های برف و باران سامانه اخیر، کل خسارات وارده به بخش کشاورزی این استان بیش از 125میلیارد تومان برآورد شده است.

سید علی معتمدی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه بارش های اخیر برف و باران سنگین در استالن کهگیلویه و بویراحمد به بخش کشاورزی خسارت هایی را وارد کرده است، افزود: در پی این بارش ها بیش از 10 مزرعه پرورش ماهی خسارت دیده اند که 220 تن ماهی تلف شد و به تاسیسات این مزارع نیز خسارت وارد شد.

حجم ریالی خسارات وارده 40 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اظهارکرد: 80 کیلومتر جاده بین مناطق روستایی و عشایری 12 میلیارد تومان، 10 کیلومتر کانالهای انتقال آب 12 میلیارد تومان، 10 کیلومتر لوله انتقال آب کشاورزی نیز 10 میلیارد تومان و سرآبندی کانالهای کشاورزی 15 میلیارد تومان خسارت و آسیب وارد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی این سامانه بارشی 50 هکتار صیفی و سبزی به مبلغ چهار میلیارد تومان، 75 ایستگاه پمپاژ به مبلغ 20 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 125میلیارد تومانی برف و باران به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

خسارت بیش از 125میلیارد تومانی برف و باران به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد