مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-20بين الملل

با خدمه ماموریت «کرو-6» آشنا شوید


6» شرکت «اسپیس ایکس» به مقصد «ایستگاه فضایی بین المللی»، چهار سرنشین دارد که قرار است در 26 فوریه(7 اسفند) پرواز کنند.

- ماموریت کرو-6 شرکت اسپیس ایکس به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی ، چهار سرنشین دارد که قرار است در 26 فوریه(7 اسفند) پرواز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، ششمین ماموریت عملیاتی شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)، تاریخ ساز خواهد شد و نخستین فضانورد امارات متحده عربی را که قرار است اقامت بلندمدتی در ایستگاه داشته باشد، با خود به فضا خواهد برد.

ماموریت کرو-6 (Crew-6) در 26 فوریه، به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب خواهد شد و چهار فضانورد را سوار بر کپسول دراگون (Dragon) بر فراز موشک فالکون9 (Falcon 9) شرکت اسپیس ایکس با خود به فضا خواهد برد.

سلطان النیادی (Sultan Al-Neyadi)، فضانورد امارات متحده عربی و از اعضای ماموریت کرو-6، پس از پرواز یک فضانورد اماراتی در سال 2019، نخستین نفر از کشور خود خواهد بود که چرخش به دور ایستگاه فضایی بین المللی را انجام می دهد.

همچنین، وارن وودی هوبرگ (Warren Woody Hoburg) و استفن بوون (Stephen Bowen)، فضانوردان ناسا و آندری فدیایف (Andrey Fedyaev)، فضانورد آژانس فضایی روسیه (Roscosmos) در این ماموریت حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خدمه ماموریت «کرو-6» آشنا شوید

با خدمه ماموریت «کرو-6» آشنا شوید