مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:382023-02-20بين الملل

حمایت اتحادیه آفریقا از فلسطین


اتحادیه آفریقا در پایان دوره نشست های خود بر حمایت کامل از ملت فلسطین در مبارزه مشروع خود علیه اشغالگری و استعمار رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

- اتحادیه آفریقا در پایان دوره نشست های خود بر حمایت کامل از ملت فلسطین در مبارزه مشروع خود علیه اشغالگری و استعمار رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، سران اتحادیه آفریقا در پایان سی و ششمین دوره نشست های خود در آدیس آبابا ادامه مخالفت رژیم صهیونیستی با طرح ها و درخواست های مکرر رهبری فلسطین و جامعه بین المللی برای شرکت در مذاکرات مسالمت آمیز را محکوم کردند.

این اتحادیه بر حمایت خود از درخواست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از دبیرکل سازمان ملل برای ایجاد یک طرح بین المللی برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تأکید کرد.

این اتحادیه بر جایگاه و مرکزی بودن مساله عادلانه فلسطین و ثبات موضع آن تأکید کرد و از کشورهای عضو خواست به حمایت از مساله فلسطین ادامه دهند.

سران اتحادیه آفریقا از موافقت مجمع عمومی سازمان ملل با درخواست از دادگاه لاهه برای صدور حکمی درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی استقبال و بر حمایت خود از تلاش فلسطین برای درخواست عضویت کامل در سازمان ملل تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اتحادیه آفریقا از فلسطین

حمایت اتحادیه آفریقا از فلسطین