مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:412023-02-20فرهنگي

دو پیام تسلیت دیگر برای درگذشت علاءالدین قاسمی


کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و احمد جولایی، دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی در پیام هایی جداگانه، درگذشت علاءالدین قاسمی پیشکسوت عرصه تعزیه خوانی را تسلیت گفتند.

- کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و احمد جولایی، دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی در پیام هایی جداگانه، درگذشت علاءالدین قاسمی پیشکسوت عرصه تعزیه خوانی را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت علاالدین قاسمی هنرمند عرصه تعزیه خوانی پیام تسلیتی منتشر کرد.

در پیام مدیرکل هنرهای نمایشی آمده است: به نام او که تنها ماندگار است؛ طریق بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند حاضر در کلام پاکیزه خدا و زندگی ائمه معصومین (ع) به ویژه امام حسین (ع) در امور شخصی هرکسی و اولویت گذاری هایش برای طی عمر گذران دنیوی، یقینا انتخابی خداپسندانه و گزینشی هوشمندانه است و صد البته انتقال آن به سایرین نیز، نعمت ها و برکات و گشایش های خودش را داشته و هر کسی از این مولفه ها و فضائل، دقیق تر و عمیق تر بهره گرفته باشد؛ وجودش شرایط شایسته تری برای انتقال این مفاهیم به دیگران خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیام تسلیت دیگر برای درگذشت علاءالدین قاسمی

دو پیام تسلیت دیگر برای درگذشت علاءالدین قاسمی