مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:412023-02-20سياسي

رییس فدراسیون شطرنج: هیات ها اجازه دهند می روم/ بدهی دوران خود را صفر کرده ایم!


علاقه مند به رفتن از فدراسیون شطرنج هستم اما روسای هیات های استانی نمی خواهند آنها را آخر سال تنها بگذارم.

- توضیح خواستن سازمان بازرسی از ذی حساب و روابط بین الملل شطرنج رییس فدراسیون شطرنج: هیات ها اجازه دهند می روم/ بدهی دوران خود را صفر کرده ایم! حسن تامینی گفت: علاقه مند به رفتن از فدراسیون شطرنج هستم اما روسای هیات های استانی نمی خواهند آنها را آخر سال تنها بگذارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس فدراسیون شطرنج که روز گذشته در گروهی منتسب به هیات های استانی با انتشار متنی از ریاست فدراسیون استعفا کرده بود می گوید علاقه مند به رفتن از فدراسیون است منتهی روسای هیات ها نمی خواهند آنها را آخر سال تنها بگذارد! علاقه مند به رفتن هستم حسن تامینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خودم علاقه مند به رفتن هستم و خیلی علاقه ای به ماندن ندارم.

متنی را در گروه هیات های استانی نوشتم تا اجازه دهند بروم اما روسای هیات های استانی ناراحت هستند که آخر سال نباید آنها را تنها بگذارم.

من هم فعلا می خواهم با جلسات فضا را به سمتی ببرم که آنها را راضی کنم تا اجازه بدهند بروم اما هنوز استعفای رسمی نکرده ام.

بدهی دوران خود را به صفر رسانده ایم وی در ادامه در خصوص بدهی های میلیاردی و بدهی یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی فدراسیون شطرنج به اداره برق گفت: هر چی بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون شطرنج: هیات ها اجازه دهند می روم/ بدهی دوران خود را صفر کرده ایم!

رییس فدراسیون شطرنج: هیات ها اجازه دهند می روم/ بدهی دوران خود را صفر کرده ایم!