مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-20فرهنگي

مسابقات بین المللی قرآن به بسیاری از مدارس و محافل انگیزه می دهد


معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد عنوان کرد؛ انسجام امت اسلامی در دفاع از ساحت قرآن بسیار اهمیت دارد مسابقات قرآن یکی از جلوه های دفاع منسجم امت اسلام از ساحت قرآنی است.

- علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران یکی از مهمترین مسابقات در سطح جهان اسلام است، با شناختی که از مسابقات قرآن در جهان اسلام دارم، در مسابقات به عنوان شرکت کننده بودم و از بسیاری از مسابقات عرصه بین المللی بازدید کردم و به تازگی در مسابقات بین المللی مالزی بودم مسابقات ایران از مهمترین مسابقات در دنیای اسلامی است.

وی ادامه داد: این مسابقات مورد توجه قرآنیان و قاریان و تلاوت کنندگان و حافظان قرآن در دنیای اسلام است و روی مسابقات تهران حساب باز می کنند، و امسال 80 کشور در مراحل مقدماتی شرکت اولیه داشتند و عدد قابل توجهی است و نسبت به سالهای قبل رکورد محسوب می شد و در مسابقات آینده از 34 کشور شرکت کننده حاضر هستند که روز شنبه همزمان با مبعث حضرت رسول(ص) آغاز شد.

مسابقات قرآنی به جلسات و محافل قرآنی انگیزه می دهد معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد تصرح کرد: اهمیت مسابقات از چند جهت مهم است، یک جهت مسئله قهرمانان قرآنی و قله های قرآنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی قرآن به بسیاری از مدارس و محافل انگیزه می دهد

مسابقات بین المللی قرآن به بسیاری از مدارس و محافل انگیزه می دهد