مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-20اقتصادي

تذکر «شجاعی» به رییس جمهور درباره شرایط اقتصادی


نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت دلار طی مدت کوتاهی 50 برابر شده و در دولت سیزدهم 90 درصد رشد داشته است.

- نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت دلار طی مدت کوتاهی 50 برابر شده و در دولت سیزدهم 90 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن شجاعی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس گفت: انقلاب اسلامی بعثتی دیگر برای نجات بشریت در دوران جاهلیت مدرن بود؛ کارنامه انقلاب اسلامی در طول 44 سال قبل آنقدر مقبول بوده که مردم بی نظیر ایران را به خیابان بیاورد و حمایت معجزه آسای آنها را به رخ جهانیان بکشاند.

وی در تذکری ادامه داد: البته همین مردم سال هاست که گرفتار مشکلات معیشتی هستند.

هر سال عده ای به زیر خط فقر سقوط می کنند و برای حفظ زندگی استیجاری در شهرهای بزرگ به حاشیه شهرها پناه می برند و از شهرهای کوچک به روستاها پناهنده می شوند.

شجاعی خطاب به رییس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی 50 برابر شده و در دولت شما قیمت آن 90 درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند اما همین مردم از دولت شما و همه دولت های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر «شجاعی» به رییس جمهور درباره شرایط اقتصادی

تذکر «شجاعی» به رییس جمهور درباره شرایط اقتصادی