مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-20اجتماعي

ناامنی دانش آموزان روستای تیدر زیر سقف لرزان


دبستان فرسوده علامه حلی روستای تیدر در شهرستان بشاگرد که از سنگ و سیمان بنا شده و بیش از سه دهه قدمت دارد تهدیدی برای امنیت دانش آموزان است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، مصیب رجایی: مهیا نمودن فضاهای آموزشی مناسب و ایمن از وظایف حاکمیت و ضرورت های هر جامعه است تا دانش آموزان که آینده سازان کشور به شمار می روند، بتوانند با خیالی آسوده و فراغ بالا علم و دانش بیاموزند.

دبستان علامه حلی روستای تیدر که قریب به 33 سال قدمت دارد و مصالح بکار رفته در آن سنگ و سیمان است هر لحظه امکان دارد که سقفش بر سر دانش آموزان و معلمان آوار شده و فاجعه بیافریند.

والدین دانش آموزان این دبستان بارها به دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستا مراجعه و بابت تحصیل فرزندانشان زیر سقف لرزان این مدرسه گلایه کرده اند.

مدرسه تیدر غیراستاندارد است دهیاری و شورای اسلامی روستای تیدر نیز بارها پیرامون بررسی وضعیت مدرسه تخریبی و فرسوده و ناایمن علامه حلی با اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد، دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان نامه نگاری و مکاتبه کرده اند که تاکنون اثربخش نبوده است.

زهرا خوبیارپور، دهیار روستای تیدر به خبرنگار مهر گفت: ساختمان دبستان علامه حلی این روستا که قدمتی بیش از سه دهه دارد تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامنی دانش آموزان روستای تیدر زیر سقف لرزان

ناامنی دانش آموزان روستای تیدر زیر سقف لرزان