مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-20اقتصادي

87 هزار واحد روستایی گلستان مقاوم سازی شد/ گلستان پیشرو در مقاوم سازی


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان پیشرو در مقاوم سازی خانه های روستایی است، گفت: تا کنون 87 هزار واحد مسکونی در گلستان نوسازی و مقاوم سازی شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان پیشرو در مقاوم سازی خانه های روستایی است، گفت: تا کنون 87 هزار واحد مسکونی در گلستان نوسازی و مقاوم سازی شده است.

سیدمحمد حسینی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 54 درصد از واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان نوسازی شده که این میزان چهار درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه گلستان با 47 درصد جمعیت روستایی دومین استان روستانشین کشور است، گفت: شهرویور سال 99 زمین لرزه ای به قدرت 5.

1 رشته اهالی روستای قورچای رامیان را غافلگیر و خسارت زیادی به منازل آن ها وارد کرده که تلی از خاک و حسرت برای ساکنان آن برجای گذاشت.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: زلزله قورچای تلنگری برای همه روستاهای بالادست شد تا خانه های خود را نوسازی و دربرابر زلزله مقاومت کنند، در نتیجه این استقبال مردم گلستان امروز پیشتاز طرح نوسازی مسکن در کشور است.

حسینی با تاکید بر اینکه تعداد 8 هزار نفر نیز جهت اخذ تسهیلات بانکی به بانک های استان معرفی شده اند، تصریح کرد: با این حال طبق سرشماری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 هزار واحد روستایی گلستان مقاوم سازی شد/ گلستان پیشرو در مقاوم سازی

87 هزار واحد روستایی گلستان مقاوم سازی شد/ گلستان پیشرو در مقاوم سازی