مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-20سياسي

راهیان نور فرصتی برای انتقال گنجینه دفاع مقدس به نسل جوان است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: راهیان نور فرصتی برای انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهره گیری از گنجینه های دفاع مقدس است که در قالب کاروان های راهیان نور ظهور و بروز پیدا می کند.

وی با اشاره به پیامدهای مثبت این حرکت عظیم معنوی اظهار داشت: تلاش دشمن برای به حاشیه بردن این حرکت عظیم و کمرنگ جلوه دادن این فضا و حضور، نشان از اثربخشی راهیان نور دارد.

حسنی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های راهیان نور و گلزار شهدای گمنام در دستور کار قرار دارد، افزود: با توجه به ظرفیت های موجود، دستگاه های اجرایی باید ضمن برطرف کردن نیازمندی ها به وظایف خود در خصوص اردوهای راهیان نور عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه قاطبه مخاطبین در اردوهای راهیان نور جوانان هستند، گفت: باید زمینه تردد آسان در سفرهای راهیان نور فراهم شود تا از این طریق هم در انتقال ارزش های دفاع مقدس و هم روایتگری و اثربخشی کاروان های راهیان نور ایفای نقش کرد.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان در حوادث اخیر برای کم اثر جلوه دادن دستاوردهای نظام و انقلاب بیان کرد: راهیان نور یکی از پتانسیل های ارزشمند برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، راهیان نور رسالت بزرگی را برعهده دارد و آن انتقال ارزش های انقلاب از یک نسل ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فرصتی برای انتقال گنجینه دفاع مقدس به نسل جوان است

راهیان نور فرصتی برای انتقال گنجینه دفاع مقدس به نسل جوان است