مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-20سياسي

110 میلیارد تومان جرایم مالیاتی در خراسان جنوبی بخشوده شد


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: میزان بخشودگی جرائم مالیاتی در خراسان جنوبی طی 10 ماهه سال جاری 110 میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کریمدادی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از راه های تأمین درآمدهای دولت از محل وصول مالیات است و نقش تنظیم گری را در اقتصاد ایفا می کند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نظام مالیاتی ما مبتنی بر تسهیل گری است، بیان کرد: دولت سیزدهم از همان ابتدای فعالیت عزم خود بر اصلاح ساختار مالیاتی نشان داد و این مهم در بودجه 1401 به عنوان نخست سند مالی دولت منعکس شد.

اشاره ای به اقدامات دولت در حوزه مالیات کریمدادی با بیان اینکه تعریف پایه های مالیاتی جدید و جلوگیری از فرار مالیاتی از اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده است، گفت: تعیین مالیات بر عایدی سرمایه و تعیین مالیات بر مجموع درآمد از دیگر اقدامات دولت از ابتدای فعالیت است.

وی اظهار کرد: با این اقدامات تمایل به معافیت های مالیاتی در اقتصاد کشور را می توان کنترل کرد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه 83 درصد از بودجه جاری استان از محل درآمدهای مالیاتی تأمین می شود، بیان کرد: نسبت وصول مالیات در خراسان جنوبی 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 میلیارد تومان جرایم مالیاتی در خراسان جنوبی بخشوده شد

110 میلیارد تومان جرایم مالیاتی در خراسان جنوبی بخشوده شد