مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-20سياسي

بیش از نیمی از معتکفان امسال دهه هشتادی ها بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور بیش از 511 هزار معتکف در سه هزار و 957 مسجد سراسر کشور، - حجت الاسلام رضا عزت زمانی با بیان اینکه بانوان، جوانان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از مراسم اعتکاف داشتند گفت: بیش از نیمی از جمعیت معتکفان امسال را دهه هشتادی ها تشکیل دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور بیش از 511 هزار معتکف در سه هزار و 957 مسجد سراسر کشور، اظهار داشت: دهه هشتادی ها با حضور 352 هزار دانش آموز دختر و پسر معتکف، بیش از نیمی از جمعیت معتکفان را به خود اختصاص دادند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: طبق برآوردهای اولیه به طور تقریبی 205 هزار دانش آموز دختر و بیش از 147 هزار دانش آموز پسر در 1960 مسجد معتکف شدند که استان های تهران، أصفهان، فارس، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی جزو استان های پیشتاز از حیث تعداد دانش آموزان متعکف در سراسر کشور بودند.

حجت الإسلام عزت زمانی تصریح کرد: برآوردها نشان می دهد نسبت دانش آموزان معتکف به کل دانش آموزان استان، در استانهای چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، اردبیل و قم بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از معتکفان امسال دهه هشتادی ها بودند

بیش از نیمی از معتکفان امسال دهه هشتادی ها بودند