مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:332023-02-20فرهنگي

اولین یادگار تئاتر فجر به اجرای عموم رسید/ داوود فتحعلی بیگی در تئاتر شهر


اجرای نمایش «در و گبر و یک قرص نان» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی از روز یکشنبه سی ام بهمن ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایش در و گبر و یک قرص نان به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی شامگاه یکشنبه سی ام بهمن ماه اجرای خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

در این اثر نمایشی که یکی از نمایش های به صحنه رفته در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود، حمیدرضا معدنکن، امیرآزاد روستا، فاطمه رضا خانی، محمد رمضانی، کیانوش حاتمی، ساغر نوروزی، محمد حاج محمدی، مصطفی خدابنده لو، علی صابر، آرش اعظمی، ثنا آزاد روستا، امیر علی بهاری به عنوان بازیگر حضور دارند.

عادل جلیلی: دستیارو برنامه ریز، امیرآزاد روستا: دستیار هنری، حمید فراهانی: منشی صحنه و فاطمه کوه گیلانی: روابط عمومی، از دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

داود فتحعلی بیگی درباره محتوای این نمایش گفته است: متن این نمایشنامه را سال ها پیش، تحت تأثیر چند روایت از حرم رضوی و کرامات امام رضا (ع) نوشته بودم.

روایت اول که مربوط به دوران صفوی است، مربوط به طراحی صحن و سرای امام رضا (ع) است که توسط شیخ بهایی طراحی و انجام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین یادگار تئاتر فجر به اجرای عموم رسید/ داوود فتحعلی بیگی در تئاتر شهر

اولین یادگار تئاتر فجر به اجرای عموم رسید/ داوود فتحعلی بیگی در تئاتر شهر