مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-20سياسي

نمادسازی انحرافی برای اهواز قابل پذیرش نیست


مسوول مرکز علمی فرهنگی امام حسین (ع) اهواز گفت: نمادسازی های انحرافی به جای معرفی جوامع و خدمت به مردم خشم آنها را از پایگاه های تحریف کننده بر می انگیزند و جای سوال است که نیت سمبل سازان تحریف گر در این رابطه چه بوده است.

- حجت الاسلام محمد کعبی مسوول مرکز علمی فرهنگی امام حسین (ع) اهواز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: نمادهای هر ملتی سمبل های برخواسته و برآمده از باور و فرهنگ و منش آن ملت در طول تاریخ اوست.

وی افزود: این نشانه ها و کنش ها اگر ریشه های اصیل نداشته باشند با گذشت زمان می توانند منجر به تحریف حقایق شوند و حقیقت این است که نمادهای دینی و فرهنگی اساسا ساختنی و به وجود آوردنی نیستند.

این پژوهشگر مطرح خوزستانی عنوان کرد: درست است که در طول زمان بایدها و نبایدها و ارزش ها و تمایلات اجتماعی مردم باعث به وجود امدن تدریجی و طبیعی نمادهایی شده است اما این نشانه ها یک باره و بدون داشتن عقبه های اصیل قابل ایجاد کردن نیستند و باید روند طبیعی اجتماعی و تاریخی خود را طی کنند.

وی با اشاره به وجود طیفی در جوامع که در جهت تحریف و با طمع های گوناگون میخواهند نمادسازی کنند، بیان کرد: این سمبل های ساختگی و دفعی نه تنها نمی توانند مورد استقبال واقع شوند بلکه جوامع را بر علیه سازندگان ناهمگون دارای موضع می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمادسازی انحرافی برای اهواز قابل پذیرش نیست

نمادسازی انحرافی برای اهواز قابل پذیرش نیست