مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-20اقتصادي

امسال 273 محکوم مالی غیرعمد از زندان های اردبیل آزاد شده اند


نائب رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال با کمک و مساعدت خیرین،273 نفر محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از 100 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی ظهر دوشنبه در هفتمین جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل اظهار کرد: با کمک 80 میلیارد ریالی بانوان خیر به ستاد مردمی دیه استان اردبیل، توانستیم تعداد زیادی از محکومان مالی غیرعمد را از زندان آزاد کنیم.

وی تصریح کرد: مشارکت همه آحاد مردم ولایی و حسینی استان به ستاد مردمی دیه نشان از اعتقادات عمیق دینی و حس همنوع دوستی مردم این استان دارد که با مشارکت خود در امر آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد همت بسیار بالایی داشته اند.

نایب رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال با کمک و مساعدت خیرین استان 273 نفر محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از 100 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند.

خدادادی با قدردانی از جامعه بانوان خیر استان افزود: از سال 95 که جشن گلریزان بانوان خیر در استان کلید خورده، 80 میلیارد ریال توسط بانوان خیر استان به ستاد دیه کمک های مالی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال نیز حدود 20 میلیارد ریال از سوی بانوان خیر به ستاد دیه استان کمک های مالی شده و در آزادسازی 273 نفر زندانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 273 محکوم مالی غیرعمد از زندان های اردبیل آزاد شده اند

امسال 273 محکوم مالی غیرعمد از زندان های اردبیل آزاد شده اند