مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:142023-02-20اجتماعي

18 هزار نوآموز سال تحصیلی آینده در خراسان جنوبی به مدرسه می روند


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی گفت: 18 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی آینده در استان داریم که تاکنون فقط 9 درصد آن ها معادل هزار و 671 نفر مورد سنجش قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محسن ماندگار، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: 18 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی آینده در استان داریم که تاکنون فقط 9 درصد آن ها معادل هزار و 671 نفر مورد سنجش قرار گرفته اند.

وی گفت: هزار و 363 نفر هم نوبت گیری کرده و در صف انتظار هستند.

وی با بیان اینکه تعداد پایگاه های فعال در این طرح 13 پایگاه است که 11 پایگاه شیفت صبح و 2 پایگاه شیفت عصر هستند افزود: سنجش نوآموزان از 4 بهمن ماه در استان آغاز شده و مهلت نوبت گیری تا پایان اردیبهشت 1402 است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تا آخر خرداد 1402 پایان می یابد و از والدین میخواهیم در اسرع وقت نسبت به نوبت گیری از سامانه my.

medu.

ir اقدام کنند.

ماندگار افزود: در این طرح بینایی، شنوایی، وضعیت جسمانی و هوش نوآموز مورد سنجش قرار می گیرد و هزینه آن 60 هزار تومان و برای عشایر رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار نوآموز سال تحصیلی آینده در خراسان جنوبی به مدرسه می روند

18 هزار نوآموز سال تحصیلی آینده در خراسان جنوبی به مدرسه می روند