مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:182023-02-20اقتصادي

اجرای برنامه های فرهنگی در دل محروم ترین محله کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بعد از عبور از محله جعفرآباد، به محله ملاحسینی می رسیم، جایی که می توان گفت آخر شهر کرمانشاه است.

کمتر کسی است که نام محله ملاحسینی را شنیده باشد و از محرومیت آن بی اطلاع باشد؛ محله ای بدون امکانات یا بهتر است بگوییم آخر دنیا که در سال های اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

توجه به محلات محروم و افزایش ارائه خدمات عمرانی و زیرساختی در دستور کار نادر نوروزی شهردار کرمانشاه قرار گرفته، اما ارائه خدمات عمرانی و زیرساختی، تنها برنامه و هدف شهرداری در محلات محروم نیست، بلکه افزایش سطح فرهنگی و مشارکت اجتماعی نیز در اولویت است که در این راستا شهردار کرمانشاه طی دستوری به رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، توجه به مباحث فرهنگی در محله های محروم را یک اولویت مهم اعلام کردند.

سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه نیز با همراهی فعالان فرهنگی و اجتماعی و سازمان های مردم نهاد ضمن تقویت زیرساخت های فرهنگی، به اجرای برنامه های فرهنگی در این محلات می پردازد.

اما محله ملاحسینی در مقایسه به دیگر محله های حاشیه نشین، محرومیت بیشتر دارد به همین دلیل امروز، کودکان و نوجوانان محله ملاحسینی میزبان شهردار کلانشهر کرمانشاه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی در دل محروم ترین محله کرمانشاه

اجرای برنامه های فرهنگی در دل محروم ترین محله کرمانشاه