مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:292023-02-20اقتصادي

فرماندار یزد: به هیچ عنوان با گران فروش مماشات نمی کنیم/گران فروشی خط قرمز است


فرماندار یزد در ادامه با انتقاد جدی از چند نرخی بودن برخی کالاها در بازار این شهر میراث جهانی، گفت: مقابله با هرگونه گرانفروشی از جمله مهمترین اولویت های اجرایی و برنامه ریزی فرمانداری یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدمحمدرضا مدرسی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار این شهر میراث جهانی، با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای کنترل بازار، اظهار کرد: راه اندازی گشت های مشترک نظارت و کنترل، مرور آخرین تحولات بازار، و برنامه ریزی برای تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار در اولویت اجرایی اعضای ستاد تنظیم بازار باشد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم افزود: اگر نمی توانیم آن طور که باید در سطح کلان نظارت داشته باشیم نظارت در سطح شهرستانی باید تقویت شود.

فرماندار یزد در ادامه با انتقاد جدی از چند نرخی بودن برخی کالاها در بازار، گفت: هر کدام از دستگاه ها باید برای اسفندماه سیاست های اجرایی خود در حوزه تنظیم بازار را تدوین و ارائه کنند.

مدرسی پایش مستمر وضعیت موجود را از دیگر الزامات اجرایی در سطح بازار شهرستان یزد دانست و بیان کرد:  توان خرید مردم نباید بیش از این تحلیل برورد.

وی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها ادامه داد: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار یزد: به هیچ عنوان با گران فروش مماشات نمی کنیم/گران فروشی خط قرمز است

فرماندار یزد: به هیچ عنوان با گران فروش مماشات نمی کنیم/گران فروشی خط قرمز است