مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-20دانش

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حل مسائل و مشکلات شرکت کشت و صنعت مغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل چمنی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست مشترک با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان ضمن معرفی دانشگاه محقق اردبیلی، - رییس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای حل مسائل و مشکلات شرکت کشت و صنعت مغان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل چمنی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست مشترک با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان ضمن معرفی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای بیش از 13 هزار دانشجو، 400 عضو هیات علمی و 400 کارمند است.

چمنی با اشاره به حضور دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی های ملی و بین المللی و کسب رتبه 17 در رتبه بندی ISC، افزود: جذب دانشجویان خارجی نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد و طی شش ماه گذشته حدود 100 دانشجوی خارجی جذب شده است.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: سالانه بیش از یک هزار پایان نامه و رساله در دانشگاه محقق اردبیلی تدوین می شود که ضروری است این پایان نامه ها و رساله ها منتج به حل مسائل و مشکلات استان و کشور شود.

وی با بیان اینکه ستاد توسعه استانی طی شش ماه اخیر با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این ستاد، احصای مسائل و مشکلات دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حل مسائل و مشکلات شرکت کشت و صنعت مغان

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حل مسائل و مشکلات شرکت کشت و صنعت مغان