مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-20اقتصادي

بازرسان مانع قانون گریزی و سودجویی از بازار شب عید شوند


فرماندار یزد با انتقاد از چند نرخی بودن برخی کالاها در شهر، خواستار پایش مستمر وضعیت بازار برای رفع کمبودها و جلوگیری از به تحلیل رفتن توان خرید مردم در آستانه عید نوروز شد.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد با انتقاد از چند نرخی بودن برخی کالاها در شهر، خواستار پایش مستمر وضعیت بازار برای رفع کمبودها و جلوگیری از به تحلیل رفتن توان خرید مردم در آستانه عید نوروز شد.

سیدمحمدرضا مدرسی در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان مرکز استان که امروز دوشنبه اول اسفندماه با محوریت راه اندازی گشت های مشترک نظارت و کنترل، مرور آخرین تحولات بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار در سالن جلسات فرمانداری یزد برگزار شد، با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم افزود: اگر نمی توانیم در سطح کلان نظارت داشته باشیم، حداقل باید در سطح شهرستان نظارت لازم را داشته باشیم تا در نقاط مختلف شهر چند نرخ برای یک کالا وجود نداشته باشد.

وی با بیان این که سیاست هایی که هر کدام از دستگاه ها برای ماه پایانی سال دارند جهت هم پوشانی بیشتر ارائه شود، گفت: باید وضعیت ها پایش شود تا در وهله اول کمبودی نداشته باشیم و از طرفی توان خرید مردم بیش از این تحلیل نرود.

فرماندار با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر، گفت: برای حفظ حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان مانع قانون گریزی و سودجویی از بازار شب عید شوند

بازرسان مانع قانون گریزی و سودجویی از بازار شب عید شوند