مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-20اقتصادي

فعالیت 48 واحد دانش بنیان در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یک هزار و 200 واحد تولیدی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند که از این تعداد 48 واحد دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار کرد: یک هزار و 200 واحد تولیدی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند که از این تعداد 48 واحد دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه استقبال از ایده های فناورانه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه در استان اردبیل اقدامات اساسی در صنایع دانش بنیان انجام شده است و در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه های تسهیلی مناسب زمینه فعالیت بیش از پیش واحدهای دانش بنیان را فراهم کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گسترش واحدهای دانش بنیان را یکی از راه های توسعه تولید، اشتغال و صنعت عنوان کرد و ادامه داد: اگر واحدی دانش بنیان نباشد از نظر میزان تولید، توان رقابتی آن با واحدهای دیگر کمتر خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه برای فرآوری بهینه محصولات کشاورزی باید واحدهای صنعتی مرتبط در استان راه اندازی شود، گفت: پایلوت نیمه صنعتی نشاسته حفاری یکی از این واحدها می باشد که برای اولین بار در کشور توسط جهاد دانشگاهی در استان اردبیل ایجاد شده است و به عنوان واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 48 واحد دانش بنیان در اردبیل

فعالیت 48 واحد دانش بنیان در اردبیل