مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-20سياسي

آمار 6 نفری بازداشتگاه ابرکوه یزد


رییس دادگستری شهرستان ابرکوه گفت: با حضور تنها شش نفر در بازداشتگاه شهرستان ابرکوه، آمار حضور افراد تحت نظر در این بازداشتگاه به کمترین میزان خود در سنوات اخیر رسید.

- ایسنا/یزد رییس دادگستری شهرستان ابرکوه گفت: با حضور تنها شش نفر در بازداشتگاه شهرستان ابرکوه، آمار حضور افراد تحت نظر در این بازداشتگاه به کمترین میزان خود در سنوات اخیر رسید.

سید مهدی رضوی در این رابطه اظهار کرد: آمار افراد تحت نظر در بازداشتگاه شهرستان ابرکوه در سنوات قبل گاهاً به بالای 30 نفر هم می رسید که اکنون با تلاش قضات شهرستان، همکاری لازم و گزارش های مستمر رییس بازداشتگاه، همراه با اتکاء به سیاست های حبس زدایی قوه قضاییه، این روند کاهش از تیرماه سال جاری آغاز و اکنون به حضور تنها شش نفر رسیده است.

وی با بیان این که کاهش آمار زندانیان و افراد تحت نظر از مباحث مورد اهتمام هر مقام قضایی است، تصریح کرد: این تعداد بازداشتی در این شهرستان بی سابقه و یک رکورد بسیار خوب محسوب می شود که این امر مرهون نظارت مستمر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از بازداشتگاه و استفاده از قرارهای تأمین متناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، این مقام قضایی ابراز کرد: تسریع قضات شهرستان در تعیین تکلیف پرونده های منتهی به بازداشت نیز در تحقق کاهش آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 6 نفری بازداشتگاه ابرکوه یزد

آمار 6 نفری بازداشتگاه ابرکوه یزد