مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-20فرهنگي

احوال پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه شدنم خوشحال شد


سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در دیدار با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما ضمن ابراز خرسندی از بهبودی و رفع کسالت این هنرمند محبوب کشور، برای وی از خداوند سلامتی و طول عمر باعزت مسئلت کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح وظایف و دستاوردهای صندوق اعتباری هنر به ویژه در یکسال گذشته در دولت مردمی، تکریم، حمایت، رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت را همراه با حفظ شأن و جایگاه هنرمندان را از وظایف و رسالت خطیر آن صندوق عنوان کرد.

پوراحمدی با تجلیل و قدردانی از آثار تولیدی و فعالیت های ارزشمند هنری این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: استاد پورعرب از جمله چهره های هنری است که سال های متمادی با نقش آفرینی های ارزشمندش لحظات به یادماندنی برای مردم ایران رقم زد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر احساس مسئولیت عمیقی نسبت به جامعه فرهنگ و هنر کشور در جایگاه یک نهاد حمایت کننده دارد و تلاش می کند تا حداقل امنیت خاطر را در میان فعالان این حوزه ایجاد نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احوال پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه شدنم خوشحال شد

احوال پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه شدنم خوشحال شد