مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-20اقتصادي

1200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه سهم استان از تسهیلات تبصره 16 یک هزار و 200 میلیارد تومان است، گفت: بانک های عامل در حال پرداخت این تسهیلات هستند.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه سهم استان سمنان از تبصره 16 اشتغال یک هزار و 219 میلیارد تومان است که بین دستگاه های اجرایی توزیع شده و بانک ها در حال پرداخت هستند، ابراز کرد: بانک های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات برای مشاغل نسبت به خیلی از استان های کشور، در وضعیت بهتری به سر می برند که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه 20 درصد کل تسهیلات کشور توسط بانک های عامل استان سمنان به واحدهای تولیدی پرداخت شده چرا که اعتقاد داریم حفظ وضعیت موجود در تولید و اشتغال برای ما بسیار اهمیت دارد، تاکید کرد: دومین سیاست دولت و طبیعتاً استانداری سمنان بعد از حفظ وضعیت موجود، اشتغال جدید است.

استاندار سمنان ادامه داد: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و به جهت اینکه تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی در استان سمنان زیاد است، توجه به شرکت های دانش بنیان و تقویت آنها از جمله سیاست های اقتصادی استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت می شود

1200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت می شود