مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-20سياسي

بی توجهی دولت به اصلاح ساختار بودجه/ بودجه کپی سال های قبل است


دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال های قبل را کپی برداری کرده که البته خودشان می گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.

- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال های قبل را کپی برداری کرده که البته خودشان می گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.

صدیف بدری در گفتگو با چندین سال است که بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه تاکید می کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس یازدهم در سال ابتدایی فعالیت خود، قانون برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور را تصویب کرد اما متأسفانه این قانون هم در بودجه نویسی از سوی دولت مورد توجه قرار نمی گیرد و مراعات نمی شود.

بدری ادامه داد: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه 1401 و بودجه سال های قبل را کپی برداری کرده که البته خودشان می گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه، گفت: متأسفانه این سازمان لایحه برنامه هفتم توسعه را به موقع تهیه نکرده و زمانی که سازمان برنامه و بودجه به یکی از مهمترین وظایف خود یعنی تهیه برنامه پنج ساله توسعه توجه نمی کند، به چه درد می خورد؟ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی دولت به اصلاح ساختار بودجه/ بودجه کپی سال های قبل است

بی توجهی دولت به اصلاح ساختار بودجه/ بودجه کپی سال های قبل است