مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-20ورزشي

اجرای طرح آموزش هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی در شیراز


رییس کمیته خانواده و بانوان شورای شهر شیراز، گفت: طرح آموزش هویت ایرانی اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی با عنوان یاقوت ویژه دختران و بانوان شیرازی، - ایسنا/فارس رییس کمیته خانواده و بانوان شورای شهر شیراز، گفت: طرح آموزش هویت ایرانی اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی با عنوان "یاقوت" ویژه دختران و بانوان شیرازی، برگزار می شود.

افسانه خواست خدایی ضمن بیان اینکه شیراز باید به سمت کلانشهر دوستدار خانواده حرکت کند، به خبرنگاران گفت: طی دو سال گذشته فعالیت های مختلفی در حوزه خانواده نظیر تعریف پارک های موضوعی بانوان با عنوان مهربانو برای دسترسی راحت بانوان به فضاهای تفریحی، انجام شده است.

رییس کمیته خانواده و بانوان شورای شهر شیراز عنوان کرد: ایجاد فضاهایی با هدف نشاط و شادابی، اشتغالزایی، ورزشی و آموزشی برای بانوان به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است.

خواست خدایی یادآور شد: شهرداری متولی اشتغالزایی برای بانوان نیست بلکه براساس قانون حمایت از مشاغل خانگی، شهرداری مکلف به حمایت از این دسته مشاغل و زنان سرپرست خانوار است و از این ظرفیت استفاده شده تا از فعالان حوزه مشاغل خانگی، حمایت شود.

او با بیان اینکه اولین کارگاه حمایت از مشاغل خانگی در منطقه کوشک میدان شیراز افتتاح شده و 100 بانوی سرپرست خانوار در آن مشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آموزش هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی در شیراز

اجرای طرح آموزش هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی در شیراز