مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:282023-02-20سياسي

جزییات تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت


به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی کلیه کسانی که در دستگاه های اجرایی حداقل 2 سال تمام وقت و پاره وقت در قالب نیروهای شرکتی، حجمی، - خلیل بهروزی فر، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه اول اسفند 1401 طرح سامان دهی کارکنان دستگاه های اجرایی که کلیات آن قبلاً به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود، به تصویب نهایی مجلس رسید.

به گفته بهروزی فر بر اساس این مصوبه، کلیه کسانی که در دستگاه های اجرایی حداقل دو سال تمام وقت و پاره وقت در قالب نیروهای شرکتی، حجمی، طرحی، پیمانکاری.

سابقه خدمت مستمر داشته باشند به استخدام ( قرارداد کار معین) درخواهند آمد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که از طراحان طرح ساماندهی کارکنان دولت بوده، گفت: با اجرای این طرح کارکنان دولت تقریباً از حقوق یکسانی برخوردار خواهند شد و بین آن ها تبعیضی نخواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت گامی مهم در جهت تضمین امنیت شغلی کارکنان دانست و افزود: دولت بعد از تایید شورای نگهبان موظف است کلیه نیروهای شاغل و تمام وقت خود را به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت

جزییات تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت