مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:292023-02-20بين الملل

جزییات سفر مخفیانه و شبانه بایدن به اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان، سفر بایدن به کی یف کاملاً امنیتی و شبانه انجام و به مدت 24 ساعت مخفی نگه داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه سی ان ان گزارش داد سفر دوشنبه بایدن به کی یف مخفیانه انجام شد که بازتابی از نگرانی های امنیتی شدید هنگام سفر به یک منطقه جنگی فعال است.

  طبق این گزارش، ایر فورس وان (هواپیمای مخصوص رییس جمهور آمریکا) پایگاه مشترک اندروز را در تاریکی ساعت 4:15 بامداد یکشنبه (به وقت محلی) ترک کرد و به خبرنگاران حاضر در هواپیما اجازه داده نشد که وسایل خود را همراهشان بیاورند.

  در برنامه عمومی بایدن هم این سفر اعلام نشد و مقامات کاخ سفید هفته گذشته بارها اعلام کردند سفر به اوکراین در دستورکار نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه آمریکایی، شنبه عصر قبل از خروج بایدن، او با همسرش در واشنگتن برای صرف شام بیرون رفت و دیگر تا دوشنبه صبح و زمان رسیدن به کی یف در انظار عمومی دیده نشد.

  به نوشته وبگاه شبکه سی ان ان، اوکراین یک منطقه جنگی است که ارتش آمریکا کنترلی بر آن ندارد و همین سفر دوشنبه بایدن را از سفرهای قبلی به عراق و افغانستان متمایز می کند.

مقامات کاخ سفید اوایل سال جدید میلادی چنین سفری را رد کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر مخفیانه و شبانه بایدن به اوکراین

جزییات سفر مخفیانه و شبانه بایدن به اوکراین