مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:382023-02-20سياسي

رفتار ما باید نشان دهنده راه شهدا باشد/زنگ ایثار در نجف آباد به صدا در آمد


خوشحالیم که در این ایام مبارک در نجف آباد و در دبیرستانی که شهیدستان ایران نام دارد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، ظهر امروز آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در آستانه 5 اسفند سالروز حماسه و ایثار مردم نجف آباد در آیین نام گذاری دبیرستان شهید منتظری نجف آباد به شهیدستان شهید منتظری و نواختن زنگ ایثار ابراز داشت: این دبیرستان نمونه کشوری است که 234 شهید تقدیم انقلاب نمود؛ ما باید حافظ راه و اهداف شهدا باشیم.

وی در ادامه گفت: 234 شهید همگی در شهیدستان ایران دبیرستان منتظری درس خواندند و زمانی که ندای امام را شنیدند جانشان را  برای انقلاب دادند لذا رفتار ما باید نشان دهنده راه همین شهدا باشد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دین ما دین عقلانی است و هر چیزی را با استدلال در دینمان داریم اظهار داشت: چرا خیلی از ما آماده شهادت نیستیم، اگر علتش را بدانیم به راحتی جانمان را در راه اسلام می دهیم.

آیت الله مهدوی ادامه داد: غرب راجع به حجاب نمی تواند دلیل عقلی بیاورد برای همین هم به ما می خندند؛ ما مثل آن ها به دنبال آزادی جسم نیستیم اما دنبال آزادی فکری هستیم.

وی در پایان گفت: در نجف آباد سردار بزرگ اسلام شهید حاج احمد کاظمی را داریم که قابل وصف نیست چراکه داشتن روحیه شهادت مثل همین مردان باعث می شود از گردنه های زندگی رد شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار ما باید نشان دهنده راه شهدا باشد/زنگ ایثار در نجف آباد به صدا در آمد

رفتار ما باید نشان دهنده راه شهدا باشد/زنگ ایثار در نجف آباد به صدا در آمد