مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-20سياسي

اعلام آمادگی ویتنام برای گسترش روابط با ایران و حزب موتلفه


سفیر ویتنام در ایران با حضور در دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی با دبیر کل این حزب دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان در این دیدار با اظهار امیدواری به اینکه روابط حزب موتلفه اسلامی و حزب حاکم ویتنام و نیز دو ملت مستقل و قوی گسترش یابد، گفت: ایران کشور بسیار مهم و در موقعیت با سابقه چند هزار سال تمدن خود ارتباطات بسیار خوبی با کشورهای آسیای جنوبی، چین، هند و ویتنام داشته و این روابط همواره مبتنی بر صلح و دوستی بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سابقه 60 ساله این حزب و تاسیس آن توسط امام خمینی (ره) در منزل شان افزود: موتلفه اسلامی همیشه در تمامی جریانات انقلاب فعال و حضور مستمر داشته است و در دوران مبارزه ما با رژیم پهلوی، استقامت و مبارزات ملت ویتنام برای ما مطرح بود.

بادامچیان با بیان اینکه دنیا در حال یک تحول جدی است، تصریح کرد: در دو قرن گذشته اروپا و آمریکا در سایه طراحی و برنامه ریزی که داشتند، حرف اول را می زدند، اما اکنون با تغییری که به وجود آمده و البته به علت بحران همه جانبه در نظام امپریالیستی، شاهد یک دوره جدیدی هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه ملت ویتنام با تدبیر و قدرت توانست آمریکا و فرانسه را از کشور خود بیرون کند تاکید کرد: ما مثل غرب به دنبال استعمارگری نیستیم، ما به دنبال صلح و آرامش مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ویتنام برای گسترش روابط با ایران و حزب موتلفه

اعلام آمادگی ویتنام برای گسترش روابط با ایران و حزب موتلفه