مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-20ورزشي

تاکید بر اعزام کاروان کیفی به بازیهای آسیایی/ مدال آوری اولویت شد


اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو نشست نهایی خود پیش ازجلسه ستاد عالی بازیها را با دستور بررسی نهایی وضعیت رشته های کاندید اعزام برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با برگزاری آخرین نشست هماهنگی رشته های نامزد اعزام که صبح امروز و با حضور مسئولین فدراسیون هندبال صورت گرفت دور اول نشست بررسی وضعیت کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی 2022 هانگزو به اتمام رسید.

بعد از این نشست اعضای ستاد و کادر سرپرستی بازیها با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته، سید مناف هاشمی دبیر کل و سرپرست کاروان، سید محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش، مهین فرهادی زاد نایب رییس و نصراله سجادی مشاور کمیته و برخی مدیران ستادی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نشست نهایی خود را به منظور بررسی نهایی وضعیت رشته های نامزد اعزام جهت تهیه گزارش و درج در دستور جلسه ستاد عالی بازیها برگزار کردند.

در این نشست خسروی وفا ریاست کمیته ملی المپیک با تاکید مجدد بر اعزام کاروانی کیفی از اعضای ستاد خواست تا ملاک و اولویت حمایت و پشتیبانی را روی رشته های مدال آور و با در نظر گیری رنگ و تعداد ملاک قرار دهند تا بتوان با مدیریت بودجه و امکانات موجود در شرایط فعلی کشور، حداکثر بهره وری را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اعزام کاروان کیفی به بازیهای آسیایی/ مدال آوری اولویت شد

تاکید بر اعزام کاروان کیفی به بازیهای آسیایی/ مدال آوری اولویت شد