مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-20اقتصادي

تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در بندر امام خمینی (ره)


سرپرست معاونت بندری اداره کل بنادر خوزستان گفت: در جریان تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در 11 ماهه سال جاری در بندر امام خمینی (ره)، - اهواز - سرپرست معاونت بندری اداره کل بنادر خوزستان گفت: در جریان تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در 11 ماهه سال جاری در بندر امام خمینی (ره)، شاخص های عملیاتی بندر بهبود یافت.

داود چگنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در بازه زمانی مذکور اظهار کرد: کالای اساسی به میزان 14 میلیون تن، مواد معدنی و ساختمانی به میزان پنج میلیون تن، کالای متفرقه به میزان 2 میلیون تن، مواد نفتی به میزان 7.

1 میلیون تن، کالای کانتینری به میزان 112 هزار TEU و محصولات پتروشیمی به میزان 7.

15 میلیون تن از جمله این کالاها هستند که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و نیروهای عملیاتی مجرب در پایانه های اختصاصی کالا در منطقه ویژه اقتصادی امام خمینی (ره) تخلیه و بارگیری شده اند.

چگنی در ادامه از بهبود و ارتقای شاخص های عملیاتی در مدت مذکور خبر داد و بیان کرد: به دنبال اعمال مدیریت بهبود فرآیندهای عملیاتی، میانگین زمان انتظار کشتی ها در سطح مجتمع بندری 32 درصد و زمان سرویس دهی 13 درصد بهبود یافته است که از این میان خدمات دهی به شناورهای حامل مواد نفتی با بهبود 50 درصدی در میانگین زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در بندر امام خمینی (ره)

تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در بندر امام خمینی (ره)