مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:522023-02-20پزشكي

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت پزشک متخلف در آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهارداشت: معاونت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان متعاقب شکایت شاکی خصوصی طی گزارشی اعلام داشته یکی از پزشکان شهرستان ارومیه اقدام به اخذ وجه اضافی به میزان 200.

000.

000 ریال و ایجاد ضرر زیان وارده به شاکی خصوصی شده است که مراتب را جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی ادامه داد: شاکی و متشاکی توسط شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه احضار که شاکی ضمن حضور در شعبه شکایت خود را مطرح و درخواست رسیدگی کرده اما پزشک مربوطه در شعبه حاضر نشده و لایحه ای نیز در جهت دفاع از خود ارسال نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: شعبه مراتب را از کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی مستقر در دانشگاه علوم پزشکی استان استعلام و مرجع مذکور نیز پس از بررسی های لازم طی نامه ای اعلام داشته فعل انتسابی تخلف محسوب می شود.

نجف زاده عنوان کرد: شعبه پس از جری تشریفات قانونی و بررسی اظهارات شاکی خصوصی با عنایت به شکایت شاکی خصوصی و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده از جمله نظریه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی دانشگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه