مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:232023-02-20سياسي

دانشگاه و کتابخانه های عمومی سمنان از کسب وکارهای کوچک حمایت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان و سیف الله سعدالدین، رییس دانشگاه سمنان بعدازظهر امروز در زمینه گسترش برنامه های مشترک دوجانبه دیدار و گفت وگو کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در این جلسه با اشاره به حمایت نهاد کتابخانه های عمومی از کسب وکارهای خانگی، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در ارتقای کسب وکارهای کوچک را مؤثر ارزیابی کرد.

طاهریان بیان کرد: توانمندسازی صاحبان ایده و دستیابی به فرصت های جدید کسب وکار می تواند در کاهش بیکاری مؤثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از نگاه علمی در توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در استان سمنان گفت: با وجود ظرفیت های فرهنگی در این استان، اگر ظرفیت دانشگاه ها و محیط های آموزشی به خوبی شناسایی و نقش آن در توسعه فرهنگ استان تبیین شود، می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه فرهنگی استان سمنان بود.

رییس دانشگاه سمنان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کامل برای مشارکت در این طرح به اهمیت ارتباط دوسویه دانشگاه و نهاد کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین وظیفه انجمن های علمی در هر صنف و هر رشته، ارائه نقد، راهنمایی، پیشنهاد و همکاری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه و کتابخانه های عمومی سمنان از کسب وکارهای کوچک حمایت می کنند

دانشگاه و کتابخانه های عمومی سمنان از کسب وکارهای کوچک حمایت می کنند