مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-20بين الملل

چرا ایران اینترنشنال باید از لندن به واشنگتن اثاث کشی کند؟


شبکه سعودی_صهیونیستی ایران اینترنشنال روز شنبه از انتقال بولتن های خبری خود از لندن به واشنگتن خبر داد و دلیل این انتقال را تهدید خبرنگاران و کارمندان این شبکه اعلام کرد.

- شبکه سعودی_صهیونیستی ایران اینترنشنال روز شنبه از انتقال بولتن های خبری خود از لندن به واشنگتن خبر داد و دلیل این انتقال را تهدید خبرنگاران و کارمندان این شبکه اعلام کرد.

ایسناپلاس: از ماه می سال 2017 که شبکه ایران اینترنشنال تاسیس شد، هر اعتراض و تجمعی در ایران رخ می داد به طور گسترده و در اغلب مواقع به صورت اغراق آمیز در این شبکه پوشش داده شد.

نه تنها در تمام این سال ها هیچقوقت تصویری آرام از جامعه ایرانی به نمایش گذاشته نشد بلکه در اتفاقات اخیر حتی مردم را به خشونت و اعتصابات سراسری نیز دعوت کردند تا جو آرام جامعه و اعتراضات مردم را به اغتشاش و تنش در میان گروه های مختلف تبدیل کنند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟ از تاسیس این شبکه فارسی زبان خارجی خیلی نگذشته بود که از طریق آنتن زنده ایران اینترنشنال گردهمایی سالانه سازمان منافقین پخش شد و از طریق توییتر این شبکه؛ لحظه به لحظه سخنرانی مریم رجوی با هشتگ فوری پوشش داده شد.

این اما تمام ماجرا نبود و ایران اینترنشنال در مقابل انتقادها به این پوشش، مدیران رسانه ای این شبکه در صفحه رسمی ایران اینترنشنال اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایران اینترنشنال باید از لندن به واشنگتن اثاث کشی کند؟

چرا ایران اینترنشنال باید از لندن به واشنگتن اثاث کشی کند؟