مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-20اقتصادي

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند 120 هکتار زمین است


فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به تایید نهایی 2 هزار و 700 نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند 120 هکتار زمین است.

- صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت نهضت ملی مسکن و تأکیدات رییس جمهور و استاندار کرمانشاه پیگیری تأمین زمین در دستور کار شهرستان قرار گرفت و پنج نقطه از شهرستان سرپل ذهاب انتخاب و برای اخذ استعلامات معرفی شدند.

وی افزود: استعلامات مربوطه در این خصوص اخذ شده و استعلام از اداره میراث فرهنگی باقی مانده بود که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از نقاط معرفی شده بازدید و با ارائه نظرات مثبت برای اتخاذ تصمیم مناسب به استان ارسال شده است.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه نهضت ملی مسکن به زودی در شهرستان آغاز می شود، تصریح کرد: آغاز نهضت ملی مسکن در شهرستان علاوه بر ایجاد بارقه های در دل مردم سبب ایجاد اشتغال در شهرستان می شود.

بابلی بیان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن بیش از هفت هزار و 700 نفر است که تعداد 2 هزار و 700 نفر تأیید نهایی شدند که نیازمند 120 هکتار زمین بوده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته تا به زودی شاهد آغاز این طرح در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند 120 هکتار زمین است

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند 120 هکتار زمین است