مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-20اجتماعي

59 کانون فرهنگی برای استعدادیابی در خوزستان فعالیت می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت 59 کانون فرهنگی در خوزستان در راستای اجرای طرح های استعدادیابی دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا عامل کاهش فعالیت این کانون ها در سال های گذشته دانست و افزود: بعد از فروکش شدن دوران کرونا و بازگشایی مدارس، فعالیت های این کانون ها با قوت از سر گرفته شده تا در آینده شاهد دستاوردهای بیشتری از دانش آموزان خوزستانی باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان یکی دیگر از اهداف این کانون ها است که فرصت مناسبی برای مهارت آموزی کودکان و نوجوانان محسوب می شود.

حمیدی نژاد با بیان اینکه به واسطه برخورداری از دبیران و مربیان مجرب، امکان پرورش استعدادهای دانش آموزی در استان فراهم است، گفت: در نمایشگاه کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش خوزستان بخش ویژه ای برای نمایش آثار دانش آموزی و استعداد آنها اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: این در حالی است که این کانون ها به دنبال مهارت آموزی دانش آموزان هستند تا بتوانند با دستیابی به توانمندی های لازم در حرفه و مهارت مورد علاقه خود فعالیت کنند.

حمیدی نژاد تاکید کرد: دانش آموزان با تکیه بر مهارت هایی که در این کانون ها کسب می کنند، می توانند زمینه های کاری خود را با شفافیت بیشتری شناسایی و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 کانون فرهنگی برای استعدادیابی در خوزستان فعالیت می کنند

59 کانون فرهنگی برای استعدادیابی در خوزستان فعالیت می کنند