مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-20اقتصادي

واگذاری سهام تپسی به صورت پله ای در برای رانندگان


میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل سازی عرضه و تقاضا طرح های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می دهد که در ادامه این طرح ها می تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.

- مدیرعامل تپسی در برنامه زنگ پایان، مسیر حرکت و اقدامات موثر تپسی در چند ماه اخیر را مورد بررسی قرار داد و گفت: تپسی مطالبق برنامه مشخصی که دارد در حال پیشروی است و نتایج مالی 9 ماهه نیز موفقیت شرکت در رسیدن به اهداف مشخص شده خود را تایید می کند.

گسترش جغرافیایی دو برابری و تحت پوشش قرار گرفتن 32 شهر و گام های موثر در تبدیل تپسی به سوپراپ از جمله مواردی است که در حال انجام است.

مدیرعامل تپسی در ادامه به یک اتفاق مهم که در چند هفته اخیر انجام شده، اشاره کرد و گفت: محدودیت معامله سهامدار حرفه ای با پیگیری های صورت گرفته از سهام تپسی برداشته شده است و این اقدامات یکی از گام های مهم جهت تبدیل راننده به سهامدار در شرکت تپسی است.

در حال حاضر شرکت برای متعادل سازی عرضه و تقاضا طرح های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می دهد که در ادامه این طرح ها می تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.

این موضوع در شرکت های دیگر قابل اجرا نیست و می تواند مزیت رقابتی مهمی برای تپسی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سهام تپسی به صورت پله ای در برای رانندگان

واگذاری سهام تپسی به صورت پله ای در برای رانندگان