مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:132023-02-20دانش

ثبت نام دانشجویان افغانستانی با کارت آمایش تا صدور گذرنامه بلامانع است


شایعه « عدم ثبت نام دانشجویان در دانشگاه ها بدون گذرنامه الکترونیکی کذب است و دانشجویان افغانستانی همچون سنوات گذشته می توانند با کارت آمایش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در خصوص نگرانی دانشجویان افغانستانی از شایعه کذب  عدم ثبت نام دانشجویان افغانستانی در دانشگاه ها با کارت آمایش گفت: تمامی دانشجویان افغانستانی در نیم سال تحصیلی جاری با کارت آمایش توانسته اند در دانشگاه ها ثبت نام کنند و تا کنون هیچ دانشگاهی به دلیل نداشتن کارت آمایش از ثبت نام دانشجویان افغانستانی ممانعت ننموده است.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: ثبت نام با کارت آمایش به منظور تسهیل در امور تحصیلی دانشجویان افغانستانی مانند سنوات گذشته همچنان در تمامی دانشگاه ها انجام می شود به طوری که دانشجو می تواند با استفاده از این کارت و تعهد مبنی بر اخذ گذرنامه در صورت رفع محدودیت ها نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه اقدام کند.

رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه تسهیل شرایط تحصیل دانشجویان برای ما از هر چیزی مهم تر است؛ تصریح کرد: طبق هماهنگی با مجموعه های مرتبط در خصوص امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانشجویان افغانستانی با کارت آمایش تا صدور گذرنامه بلامانع است

ثبت نام دانشجویان افغانستانی با کارت آمایش تا صدور گذرنامه بلامانع است