مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:242023-02-20سياسي

لباس روحانیت لباس نوکری امام زمان(عج) است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: لباس طلاب و روحانیون لباس نوکری امام زمان(عج) است و روحانیون باید به دنبال کسب رضایت و خشنودی آن حضرت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در آیین عمامه گذاری طلاب جامعه المصطفی در نمایندگی خراسان این مجموعه اظهار کرد: خیلی اوقات به خصوص در سن جوانی مسائل و مقامات دنیا چشم انسان را پُر می کند اما روحانیون باید مراقب باشند که گرفتار مادیات نشوند.

وی تأکید کرد: لباس طلاب و روحانیون لباس نوکری امام زمان(عج) است و روحانیون باید به دنبال کسب رضایت و خشنودی آن حضرت باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: آن نوکری ای برای امام زمان(عج) ارزش دارد که به درد امروز آن حضرت بخورد و هر چه سواد و علم ما بیشتر باشد نوکر بهتری خواهیم بود.

وی ادامه داد: سعی کنیم نوکری امام زمان(عج) را طوری انجام دهیم که یقین کنیم رضایت او جلب شده است و زمانی که به آخر عمر می رسیم و به زندگی خود نگاه می کنیم ببینیم چه قدر توانستیم لبخند رضایت را بر لب امام زمان(عج) بنشانیم.

علم الهدی تصریح کرد: کسی که لباس نوکری امام زمان(عج) را به تن می کند باید دائم در این لباس باشد و اگر زمانی خواست از تن به در کند ببیند آیا حاضر است نوکری آن حضرت را حتی برای مدت کوتاهی رها کند؟ در آیین عمامه گذاری امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس روحانیت لباس نوکری امام زمان(عج) است

لباس روحانیت لباس نوکری امام زمان(عج) است