مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-20اجتماعي

پنجاه و چهارمین خانه محیط زیست کرمانشاه افتتاح شد


پنجاه و چهارمین خانه محیط زیست استان کرمانشاه و سیزدهمین خانه محیط زیست مدارس استان در دبستان دخترانه نیایش کرمانشاه افتتاح شد.

- احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این مراسم با تأکید بر لزوم افزایش خانه های محیط زیست در مدارس استان به منظور حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ محیط زیستی در بین دانش آموزان، گفت: بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی تلقی شده است.

وی افزود: احداث خانه های محیط زیست در مدارس میتواند یکی از اقدامات ارزشمند در راستای ترویج و توسعه فرهنگ محیط زیست باشد.

جلیلیان گفت: محیط زیست یک امانت الهی است و همه ما باید به نحوی از این امانت الهی استتفاده کنیم تا آیندگان نیز از آن بهره مند شوند.

مدیرکل محیط زیست استان همچنین قدردانی از آموزش و پرورش استان به منظور تعامل با محیط زیست در راستای انجام برنامه های فرهنگ سازی و زیست محیطی در بین دانش آموزان، خاطرنشان کرد: طرح ایجاد خانه محیط زیست یکی از سیاست های سازمان محیط زیست است که در سطح ملی در حال پیگیری است و ما امروز پنجاه و چهارمین خانه محیط زیست در استان و سیزدهمین خانه محیط زیست در مدارس را با همکاری آموزش و پرورش استان افتتاح کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه و چهارمین خانه محیط زیست کرمانشاه افتتاح شد

پنجاه و چهارمین خانه محیط زیست کرمانشاه افتتاح شد