مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-20سياسي

نقش آفرینی اقتصاد دانش بنیان در پویایی جمعیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی با حضور در دانشگاه شهید بهشتی در جمع دست اندرکاران و فعالان این پویش با اشاره به نقش دانشگاه در پیوند میان مفهوم ارتقای سرمایه انسانی و نوآوری عنوان کرد: - نخستین پویش نوآورانه سرمایه گذاری بسترساز جوانی جمعیت و تعالی خانواده با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی با حضور در دانشگاه شهید بهشتی در جمع دست اندرکاران و فعالان این پویش با اشاره به نقش دانشگاه در پیوند میان مفهوم ارتقای سرمایه انسانی و نوآوری عنوان کرد: این که صندوق پژوهش فناوری دانشگاه شهید بهشتی که در حوزه ای همچون جوانی و پویایی جمعیت گام هایی برداشته، فی نفسه یک اقدام نوآورانه است.

وی افزود: تاکید دارم صندوق های سرمایه گذار در حوزه پژوهش، با عبارت پژوهش فناوری از آن یاد شود، این است که توجه خاص و ویژه این صندوق ها به مقوله فناوری است.

رییس بنیاد ملی نخبگان، ضمن تأکید بر کار فرهنگی و فناورانه در حوزه پویایی جمعیت و به میدان آمدن همه بخش های جامعه؛ افزود: با نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، اما گام راهبردی اصلی در این حوزه را مردم، جوانان خلاق و نخبگان هستند که می پیمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی اقتصاد دانش بنیان در پویایی جمعیت

نقش آفرینی اقتصاد دانش بنیان در پویایی جمعیت